Re: Měření tlakového pulzu (OT Betonová nádoba)

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Květen 24 15:16:34 CEST 2020

A ta simulace byla s PB? Ten hoří pomalu, to dělá problém i u větších
hořáků, konstruují se jako pulsní. Ale s acetylénem by experiment
proběhl dobře, karbid je snadno dostupný...
Lubor