[TOT] WOM (bylo Re: OT -Samopal vs útočná puška (bylo OT Betonová nádoba))

Sobota Květen 23 19:38:47 CEST 2020

Viz datasheet
https://web.archive.org/web/20120316141638/http://www.national.com/rap/files/datash
eet.pdf

Nebo v lepší čitelnosti, ale zjevně přepsaný, tady:
https://www.baldengineer.com/wp-content/uploads/2018/02/25120-bw.pdf

Ten drát vedoucí nikam mi připomněl "magický přepínač":
https://www.cs.utah.edu/~elb/folklore/magic.html

D.O.

PS Ransom memory, to je ten princip, že abych z ní něco dostal, musím zaplatit
nějakému mizerovi výkupné?