Re: OT -Samopal vs útočná puška (bylo OT Betonová nádoba)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Květen 23 15:28:59 CEST 2020

Jojo. Vy byste určitě zkoušku u pana profesora Blatného udělal.
Tak až si příště půjdete kupovat mobil, tak prodavači řekněte, že pokud
Vám nesdělí kolik má paměti RWM/RAM, tak si ho nekoupíte.
;-)

PL

PS. Byl to vtip. Vím, že Vy (na rozdíl od profesora Blatného) jste rozumný.