Re: OT Betonová nádoba

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Pátek Květen 22 21:47:27 CEST 2020

To sice ano, ale o jakém tlaku se bavíme? Ta nádoba není uzavřená, obsah
- pokud jsem dobře pochopil - je spíš vyvrženej do vzduchu, kde masivně
zahoří a udělá efektní fireball.

Podobné předváděčky jsme dělali s přehřátým olejem, do kterého se
chrstla sklenice vody ("děti, hořící pánev vodou nehaste vodou, ale
přiklopte poklicí").

JMN