Re: OT Betonová nádoba

Robert Holas holas na holas.info
Pátek Květen 22 13:59:15 CEST 2020

A zůžené hrdlo sklenice taky může mít svůj význam.....

Jednoznačně beton.

Výztuž do betonu lze v hobymarketu koupit po 1ks (třeba pr.6 v 2m délce
v OBI). Průměr 6 bohatě stačí. Svinout do spirály okolo lahve spíš blíž
k vnější straně bednění. Pod lahví bych nechal asi tak 5cm betonu.

Do bednění vložit 2 vovorovné husí krky a tím vzniknou 2 otvory pro
provlečení přenášecích tyčí. Nebo ohnout z betonářské výztuže dva háky a
ty zabetonovat čouhající z horní strany. Možností je spousta.

Ty namíchané betonové směsi v pytlích jsou velice dobré.
Betonáž udělat na začátku tábora aby to mělo šanci alespoň 14 tvrdnout.

Bobeš