RE: OT Betonová nádoba

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Květen 21 22:16:16 CEST 2020

Ty pneumatiky se mi moc nelíbí, protože budou hned po prvním použití ohořelé a možná bude i těžké je hasit. Je dobré si uvědomit, že efekt začíná vyvržením cca 5 l hořící kapaliny. … Končí počůráním dobrovolnými hasiči.

O betonárce v okolí nevím, takže počítám se zakoupením nějakého mixu v pytli. V tomto ohledu by mě zajímal nějaký tip, nebo link na povídání jak vybrat správnou směs. A to uvibrování taky nevím, jak bych zařídil. Tohle je stanový tábor modelářů a elektroniků. Na stavební práce nejsme vybaveni:-)

PH

Od: Jindrich Fucik
Já bych se držel klasiky:
Pneumatika vhodné velikosti (nebo dvě na sobě) nahradí bedýnku a místo
nošení můžeš kutálet.

Roxor nepotřebuješ, pokud chceš železobeton, klidně do betonu namačkej
pletivo. Víc to zpevníš větším kamenivem betonu oproti písku betonového
potěru, takže pokud máš na dosah betonérku, pokus se tam někoho ukecat
na "trochu" nějaké B13,5 nebo tak něco. Pěkně uvybrovat a je to.

Jestli řešíš jak si dovnitř natáhneš rez po uších, tak toho se neboj.
Asi k tomu dojde a tvoje betonová stavba bude mít životnost tak
maximálně 15 let, ale kde za tu dobu budeš? Najdi si v nějakém hobby
marketu pozinkované ucho přiměřené velikosti (raději větší, aby ti to
neurezlo) a máš vystaráno.