Ponorne cerpadlo - regulace

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Květen 21 11:48:19 CEST 2020

Když to čerpadlo běží, tak vliv na okolní víření vody je naprosto minimální.
S těmi čerpadly když je voda ve vrtu kalná ( píseček, jíl , železitá voda)
to prostě tak je - spotřebák.
To vřeteno se obrousí, nebo přidře..
Ač to výrobci nedoporučují , je dobrá zkušenost při kalné, jílovité vody  s
odstředivými čerpadly DAB.
Kamarádovi odešlo po 8 letech až poté, co ČEZ při nějaké rekonstrukci
nadzemního vedení prohodil pořadí fází.
Když měl předtím vřetenová čerpadla, měnil je ob 2 roky.

Ta čerpadla s měničem neběží kontinuálně, rozjíždějí se při poklesu tlaku.
Když je kohoutek zavřený, netočí se.
Když kohoutek otevřete naplno, je to trochu zvláštní - malou chvíli trvá,
než začne voda téci naplno.
Jde nastavit i hystereze toho rozjezdu a vypínání. Dva ty měniče mám někde
v garáži, dostal jsem je jako vadné - uvnitř je deska s 6 Mosfety a plno
smetí okolo, celé je to nastříkané
poměrně silnou vrstvou epoxydu, Takže jednoduše neopravitelné.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>