Konecne nove hodiny...

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Květen 21 02:26:52 CEST 2020

To by sa mohla pouzit feritova pamat, isto sa este kdesi zozenie.
Drotiky su natahane a jadierka naukladane pekne, ako pixely. Potom uz
ostava len doladit detaily na Teslametri, aby vedel patricne zobrazovat
odmerane magneticke pole jednotlivych jadierok :-D

Inac, az teraz som sa dostal k tomuto vlaknu a mne pri prvom pozreti
nenapadlo ako prve nic.. Dostal som vynimku LOL

miro