Cina - flexibilni PCB

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Květen 20 22:59:29 CEST 2020

Taky jsem to po odeslání odpovědi zkusil:-)

Za to by AllPCB udělalo snad 12vrstvou, ale ne flexi.

Ještě mě napadlo, že kdyby stačila jednostranka, mohla by se Cu fólie nalepit na kaptonovou pásku, nanést fotorezist, …

PH

Od: Jaroslav Buchta
Asi umi ale cena je naprosto nesmyslna, to uz snad pragoboard to umi levneji... 2x10cmx10ks to ukazuje skoro 300 dolacu...
Je teda fakt, ze pro 100, 200 a vice kusu uz to vychazi docela dobre ;-)

Nezkoušel jsem, ale vím že umí:
https://www.seeedstudio.com/fusion_pcb.html
výběr flexible hned nahoře.

Od: Jaroslav Buchta
Ma nekdo osvedceneho vyrobce ohebnych (foliovych) PCB? JLCPCB to zda se
nedela...