A co jste delali v nedeli vy?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Květen 20 14:33:08 CEST 2020

Já byl pře 20 lety v USA, tam byla už tehdy někde taková změť značek, že se
to nedalo v průběhu jízdy všechno "pochytat".
Většinou to ale byly textová pole, která upozorňovala na ten, či onen
problém.
Když jsme pak to místo projížděli podruhé, tak tam byla nehoda. Vůbec jsem
se nedivil, dáma to tam naprala do kolony před sebou, asi se začetla do
"značkování" a zapomněla se věnovat řízení.
Značek škodí moc, i málo.
Už jsem to psal, ta značka C13a - Rozsviť světla je příkladná ukázka toho,
jak je před vjezdem do tunelu zbytečná.
Už proto, že je jí v tunelech  nadřazená vyhláška - viz. předchozí diskuse.
Může ale existovat situace, kde je použití takové značky důležité, neboť v
místě není snížená viditelnost, ale vozidlo nemusí být vzhledem ke
specifickým světelným okolnostem viděno.

Bez
virů. www.avast.com
<#m_5000399776774551677_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>