Konecne nove hodiny...

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Středa Květen 20 10:56:03 CEST 2020

no ved... Ja blby som sa uspokojil s tym, ze hodiny raz nastavim rucne
podla mojich analogovych naramkovych hodiniek a zdroj 1 PPS pulzov pre
beh pojde z atomovych hodin z roboty. Takze tam urcite bude nejaky
offset voci GMT, ale ten bude fixny az do konca vesmiru, resp. sa zmeni
maximalne o sekundu za miliardu rokov.

Ta krcma to komplikuje. Asi budem muset postavit este jednu vreckovu
verziu, s 0603 rezistormi a vlastnym vyhrievanym etalonom frekvencie. To
do decembra stihnem. Len ci pojdeme dovtedy do krcmy...