Konecne nove hodiny...

balu balu na k-net.fr
Středa Květen 20 08:11:31 CEST 2020

presne nad tymto som uz uvazoval. Este je to stale v stadiu "to sa dokodi".

pwm tam uz je. Objekty, ktore su zasviete stale, napriklad stupnica
siroka dva pixely, alebo hodinova rucicka siroka 4 pixely sa ohrievaju
inak ako tenka ciara. Takze sa musi vyhrievat inym vykonom.

Je tam aj senzor vonkajsej teploty. Folia ma velmi obmedzeny teplotny
rozsah (35-40C), potom sa znova stane cierna. Rozdiel v tepelnych
stratach v zime ked je na chodbe 21C a v lete ked je tam 28C je z
hladiska farby folie obrovsky.

Este mam rozrobenu synchronizaciu s 1 PPS impulzami z nasich atomovych
hodin. Nech to netreba stale nastavovat :-)

b.