Ponorne cerpadlo

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Úterý Květen 19 21:39:38 CEST 2020

Ponorná čerpadla jsou výrazně náchylnější na poruchy, to je "normální".
U klasiky odejdou ložiska a/nebo ucpávka, ale i tak ještě léta fungujou,
i když voda crčí všude okolo.

Jako kalové mohu doporučit třeba Wilo TMW 32/11HD. Ale nevím, jestli Vás
uspokojí cena.

Jinak bych upozornil, že výkon motoru je hodně zavádějící parametr,
podle mě uvádí spíš to, jak moc čerpadlo topí. Podstatné jsou křivky
průtok vs. výtlak.

JMN