ph metr

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Květen 19 21:34:49 CEST 2020

Ja nevim...ta elektroda je hakliva na kdeco na svem povrchu co vytvari
nejake potencialy...to je treba problem pri trvalem mereni treba v
akvariich...jakmile je obrostou rasy a bakterie tak je po ni tak po casu
uz pak nejde nijak vycistit a meri kraviny.

P.A. cistota je bezne k sehnani a nestoji majlant....jen jsem proste
nechtel mit doma dalsi kilovku. Neda se to na nic pouzit maximalne si s
tim trochu priredit sul ve slance a na to je lepsi ta p.a..

RV