ph metr

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Květen 19 18:40:43 CEST 2020

A nemáte k tomu víčko? Můj čínskej ho má. Přeci to neprodávají s holou elektrodou.

PH

Od: Petr Labaj
Nemáte prosím někdo fotku jak tu elektrodu dlouhodobě udržujete v roztoku?
Tyhle malé pH metry mají většinou tu elektrodu schovanou v takové
plastové "ohrádce". Ten z Lidku to má podle fotky taky tak.
To na to máte nějakou speciální nádobku s tak úzkým hrdlem, že ji
nasadíte jen na tu elektrodu? Nebo to máte trvale ponořené i s tou ohrádkou?
Díky.

PL