ph metr

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Květen 19 18:29:09 CEST 2020

Jojo. V době, kdy byl v akci na prodejnách (tedy do pondělka) byla i na
eshopu cena 200 Kč.
Oni ty akční ceny promítnou vždy i na eshop.
Doufal jsem, že to tak zůstane až do tohoto čtvrtka a vezmu k tomu ještě
něco dalšího, abych se dostal přes 1000Kč a tedy dopravu zdarma.
Ale oni mi cenu zvedli, takže musím zase oslovit Číňany napřímo (a ne
přes Německo).

PL