ph metr

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Květen 19 14:39:46 CEST 2020

Slusne elektrody se tak rovnou prodavaji...jsou strcene ve flasticce krz
vicko s okrouzkem.

Problem je, ze se mi nepodarilo sehnat KCl v p.a. kvalite (tedy v
nejakem rozumnem baleni treba 100-250g)...za uz namichane prodavane
roztoky chteji vsude nesmyslnou cenu.

Pokud by se nekdo pridal tak by melo smysl koupit kilovku a rozdelit ji.

https://www.hitechshop.cz/Chlorid-draselny-p-a-1000-g-d801.htm

Jinak ten lidl phmetr nevypada spatne a zda se ze je relativne dobre
zkaliborvany uz z fabriky, alespon pri letmem porovnani s mym
Voltcraftem s externi elektrodou.

RV