RE: soláry na střechách v Chrudimi?

DeeJay deejay na email.cz
Úterý Květen 19 10:23:06 CEST 2020

Ufff . "Cílem je nejen snížení nákladů města, ale ve svém důsledku i zvýšení
kvality života v našem městě."

Sice bych taky rád viděl rozpočet s nějakou normální návratností, no dejme
tomu :-) ale úplně vidím tu zvýšenou kvalitu života ve městě :-D

Jara

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Tuesday, May 19, 2020 9:50 AM
To: konfera
Subject: OT: soláry na střechách v Chrudimi?

Doklikal jsem se na Solárních novinách k tomuto článku
https://www.solarninovinky.cz/mesto-chrudim-bude-rozvijet-solarni-energetiku
-na-strechach/
a zajímalo by mě, jestli si město dokáže vyjednat nějak výrazně lepší
podmínky, než když si soláry dává na střechu běžný občan. Tedy jestli se to
jen jednoduše připojí na síť, nebo jim taky nutí, aby si k tomu pořizovali
baterky. Případně, pokud mají nějaký net metering, jestli jsou ceny
nastavené tak, aby se to mohlo vyplatit. Aby to nebyla jen a pouze
záležitost dotací, které na to dostanou.
Anděl