DesignSpark Mechanical

quattrohaje na haje.cz quattrohaje na haje.cz
Úterý Květen 19 08:19:20 CEST 2020

Dobrý den,
dá se v něm pracovat. Export DXF a STL.

Je to intuitivní , dá se v tom rychle něco nakreslit, některé parametry lze
zadávat z ruky (tj. nemusí se člověk trefovat myší :) )

Co nejde , nebo jsem nenašel, je zrcadlení objektu

Uložený formát RSDOC nejde otevřít asi v ničem jiném (nenašel jsem)

příklad pokusu , ne jen krabičky např. http://quattro.haje.cz/2019/08/model-
aerial-screw-da-vinci/
(http://quattro.haje.cz/2019/08/model-aerial-screw-da-vinci/)

Vláďa