Displej LFD028BUE-103A

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Květen 18 17:24:16 CEST 2020

Je mozne, ze to u niektorych displejov je tak, ako vysvetlenie je to dobre.

Onoho casu som niekolko displejov rozobral (vsetko bodove - dost vela sme ich pri vyvoji roznymi sposobmi znicili... :-) ) a tie mali okrem sediveho "celneho" plastu aj biely plast, ktory tvoril prave tie "ohradky"; ale je mozne ze som narazil prave na vynimky.

Ale ak by aj islo o to ze to musi byt superlowcost a teda sa z financnych nakladov neda pouzit double injection alebo jednoducho dva vylisky, nie je lepsie urobit cierny plast a napatlat tie ohradky odrazivou hmotou?

Len frflem... :-)

wek