Re: HE3DA, pokraèování pohádky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 18 17:05:57 CEST 2020

Ta baterka z toho článku je opravdu přelomová.
Nabíjecí doba 12+ hodin, rozměry ani váha nejsou uvedeny.
V "inzerátu" účinnost 96%, v textu "až 93%".

Chytrý nápad byl, že napsali, že ze začátku pojede výroba jen pro zahraničí.
Takže i nadále můžou vyrábět virtuální baterky, protože "zahraniční zákazník
si nepřeje zveřejňovat kde je nasazuje".

PL