Displej LFD028BUE-103A

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Květen 18 11:16:03 CEST 2020

Dobrý den všem,

Před nějakým časem jsem se ptal na subj., zda je opravdu tak divnej, jak v DS vypadá.
https://www.tme.eu/cz/details/lfd028bue-103a/ctyrmistne-led-displeje/wenrun/lfd028bue-103a-01/
Pak nebyl čas, ale nedávno jsem objednal a dnes dostal.

Takže závěr: Ano, vypadá přesně jako v DS opravdu má nožičky nesymetricky a čudlík na středu jen jedné delší strany, té u spodku číslic. Hezký malinký, doufám že budou taky heky svítit.

Ale teda TME tentokrát zklamalo. Displeje mají poměrně dlouhé a tenké nožičky a někdo je narval do relativně tvrdého EPP, nebo co to je. Nožičky notně zohýbané, někdy o skoro 90°. Krajní ks mají v matně černém povrchu vytlačené lesklé oblasti a jeden i část černé hmoty u kraje strženou (0,5x5 mm).

PH