[OT] Vrut nerez 15mm - poptavka nebo kde sehnat

Sobota Květen 16 07:53:39 CEST 2020

Přátelé,

potřebuju nerezový vrut, délka 15mm, průměr včetně závitu 3mm. Blbé
je, že potřebuju jeden a že to musí být opravdu nerez.

Je to k rychlovarné konvici na uchycení plastového madla k víku,
původně tam byl nerezový, ale kratší a vytrhl se tam plastový závit,
dal jsem tam jiný vrut, pasuje tam perfektně, madlo drží, ale protože
to není nerez, tak tam trpí a rezne. Kromě toho, že se dostává železo
do vody to znamená, že se ten vrut časem rozpadne úplně.h

Nemáte někdo takový? Pokud ano, koupím, tak malá věc by se dala poslat
poštou jako obyčejný dopis.

Třeba v hornbachu se dají koupit šrouby na váhu, klidně i jeden kus,
ale obávám se, že nerezové vruty tam mít nebudou. A nevím kam jinam se
obrátit, aby mě s jedním kusem neposlali někam.

Díky.

Pavel Kadečka.