Tunning LED zarovky

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Květen 15 18:32:57 CEST 2020

Špičkové napětí tam bude velmi krátce, jen než se nabije ten filtrační elyt.
Při provozu už bude napětí menší  mínus úbytek na LED. Když by tam ten elyt
nebyl, je to napěťové namáhání menší.
Proto také u některých " LED žárovek" není, je tam jen ten předřadný a na
menší napětí.
U filamentových žárovek je na napětí 180V, v provozu ne něm je okolo 80V.
Záleží vždycky , jaký je úbytek na těch sériových LEDkách.