Tunning LED zarovky

Pátek Květen 15 15:18:23 CEST 2020

Jako váhal jsem, ale nic lepšího jsem ve svém smetí nenašel a říkám si, že
jsem ho musel z nějakého zdroje vytáhnout, kde už na síťovém napětí
pracoval.

Svítilo to víc než hodinu a neshořelo. Je fakt, že na tom druhém (820n), co
už tam byl, bylo napsáno 400V.

Znova už to otvírat nebudu, baňku jsem zalepil chemoprenem a ještě gelovým
vteřinovým.

Když odejde, tak odejde, co se dá dělat. I těmi LEDkami teď teče vyšší
proud.

P.K.