Re: MnO2 vs. polymerové tantalové SMD kondenzátory

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Pátek Květen 15 13:08:28 CEST 2020

Osobně jsem u těch, co jsem použil, žádný problém nezaznamenal. Ve všech
případech mělo jít o varianty s MnO2, ale zda nebyly někdy osazeny i
polymerové, to už neposoudím. Potřebuji vybrat náhradu na vyšší napětí
do stávajícího zapojení a vyšší svod u polymerových mi v dané aplikaci
nevadí, tak se mi zdají pro danou věc vhodnější. Jen ta výrazná změna ve
skladovatelnosti mě překvapila.

EH