Re: MnO2 vs. polymerové tantalové SMD kondenzátory

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Pátek Květen 15 08:47:42 CEST 2020

Ano, máte pravdu, obecně to platit nemusí. Porovnával jsem několik
konkrétních tantalových kondenzátorů z mého pohledu podobných parametrů
se stejnou kapacitou a provozním napětím jednoho výrobce (KEMET). MnO2
MSL1 uvedená skladovatelnost 156 týdnů, polymerové MSL3 skladovatelnost
52 týdny. U jiných výrobců jsem to zatím nezkoumal.
Lze tedy položit dotaz jaké jsou obecné zkušenosti s tantalovými
kondenátory, doporučení výrobce, máte někdo osobní negativní zkušenosti?

EH