ph metr

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Květen 14 11:12:20 CEST 2020

V letáku byl za necelý tři stovky. IMHO zásadní otázka je, jak dlouho vydrží kalibrovaný. Jsou k tomu pouze tři pytlíčky na kalibraci a to navíc nic neznamená, když člověk nemá srovnání a neví, kdy to musí znovu zkalibrovat. Každopádně nějakou úchvatnou spolehlivost nečekejte, celkem rychle se rozjíždí i ruční přístroje za tisíce.