Re: mech: vrtule do horkovzdušné trouby

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Květen 13 16:05:19 CEST 2020

Pokud se nová dá koupit za stovku, tak bych ji nevyráběl. To říznutí
laserem asi levnější nebude.

Pokud byste to ale přece jen chtěl dělat DIY, tak bych použil střed z té
staré vrtule a na něho
nanýtoval ten vyříznutý a naohýbaný. Střed s těmi prolisy ze staré
vrtule Vám zpevní ten váš
výrobek.

Moc nechápu, jak kovou vrtuli zničila nějaká pěna. Ale předpokládám, že
ten tvrdý střed
snad nějak zásadně nepoškodila.
Pokud ano, tak případně ve stejné funkci použijte střed z té nové
vrtule, kterou jste koupil
a nesedí Vám tam.
Prostě ji přinýtujte na nové vyříznutou (ve které bude i středová díra o
správné velikosti)
a použijte ji tak jako výztuhu.

Nutnost dobrého vyvážení je samozřejmostí, včetně vyvážení dynamického
odporu za chodu.

PL