Re: mech: vrtule do horkovzdušné trouby

Ales Prochaska, Divesoft ales.prochaska na divesoft.com
Středa Květen 13 13:36:07 CEST 2020

Vyříznutí tvaru je zcela jednoduché, ohyb (až na nějaké opravdu
komplikované případy) také, prolis je problém, na to nejsou
univerzální nástroje. Ale je to přesně jak píšete jen pro zpevnění a
dá se nahradit větší tloušťkou plechu, pokud není na závadu z jiných
důvodů.

Aleš Procháska