Android 11 a nahravani hovoru

Úterý Květen 12 14:10:11 CEST 2020

No to jo, všichni jsou strašně paranoidní, ale každej nosí mobil s
androidem. (A každej platí kartou...)

Nicméně k věci, ve starším telefonu s androidem 7 mi ta ACR aplikace
nahrává (musí to být verze unchained, ne ta oficiální nejnovější z
google store).

U nového telefonu jsem udělal reset do továrního nastavení, tak je tam
zpátky android 10. ACR jsem ještě nezkoušel, dám vědět, jak to
dopadlo.

P.K.