Android 11 a nahravani hovoru

Úterý Květen 12 10:44:34 CEST 2020

jen bych se zeptal na ten Android 11. Mám Android 9 a předpokládal jsem,
že v rámci aktualizací se bude 9 měnit na 10, 11... a jak to tak vidím,
stále mám 9. To znamená že jednou pro devítku aktualizace skončí, abych
si koupil něco novějšího?

Já mám zase jiný problém - né že by Android něco zakazoval, ale šmíruje
a vymáhá si to "násilím". Procházel jsem oprávnění aplikací, až jsem
narazil na Služby Google play. Má implicitně nastavené oprávnění
přístupu snad ke všemu - mimo jiné kontakty, hovory, sms. Nechápu, proč
by měl Google sledovat, s kým si volám. Tak jsem to zakázal. Po každém
hovoru a sms se objevuje oznámení "chyba služby Google play". Tak jsem
jsem službám Google play zakázal dělat oznámení. Nemá to na nic vliv. Je
to dokonce vymyšlené tak, že to nenapíše přímo tuto hlášku, ale přijdu k
telefonu a mám tam hlášku "telefon" nebo "sms". Až když ho odemknu a
podívám se na oznámení, teprv tam vidím "Chyba služby Google play". Fakt
chytře vymyšlené. Stejně mu to nakonec povolím, protože co s tím taky
můžu - když je to součást systému :-(

Anděl