Re: optický telefon Android Apka ?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Květen 12 09:04:20 CEST 2020

Ahoj vespolek,

Když už se ti podaří rozchodit to poslouchání světla, tak ti mohu
poradit ještě dvě hezké aplikace.
Obě jsou založené na kontinuálním paprsku. V prvním případě se do světla
strčí struna a brnkne se na ní, pokud se trefíš aby paprsek procházel
kmitnou, dělá to zajímavé zvuky. A zajímavé taky tím, že se mění, jestli
je paprsek v prostředku té kmitny a nebo někde blízko vrcholu. Pak se
pochopitelně dají hrát hry jako že paprskem protáhneš hřeben. Zase to
dělá zábavné zvuky podle rychlosti, jakou ten paprsek "přeřízneš".

Druhá hezká hra je s rezonanční komorou. Vezmeš plechovku od piva,
svítíš na ní a chytíš odražený paprsek. Pokud v blízkosti plechovky
někdo mluví, komora rezonuje a je to na přijímací straně slyšet, protože
se paprsek rozkmitá.