Android 11 a nahravani hovoru

Úterý Květen 12 07:29:30 CEST 2020

Přátelé,

měl jsem aplikaci v telefonu na nahrávání hovorů, ACR (another call
recorder) on NLL apps. Fungovala skvěle, každý hovor se automaticky
nahrával a nahrávka se uložila se jménem, časem atd.

Pak do toho google hodil malé vidle, když zakázal přístup do kontaktů,
takže se nahrávky ukládaly jen s telefonním číslem. Ale pořád to
fungovalo a byl způsob, jak to obejít - nainstalovat starší verzi
aplikace ACR, buď přímo jako apk soubor stažený z netu nebo
nainstalovat třeba s galaxy store místo z google play.

Ale teď, po poslední aktualizaci na android 11 už to nefunguje vůbec.
Aplikace si sice řekne o přidělení práv a ty zapnu, ale nahrává se jen
ticho a zdá se, že je to oficiální. Google prostě vypnul nahrávání
hovorů v Androidu 11 a konec.

Neznáte / nemáte někdo řešení? Samozřejmě, nepovolit aktualizaci
telefonu, ale na to už je u mě pozdě a nevím, jestli to vůbec jde
úplně zakázat - telefon bude furt otravovat, že je dostupná nová a
abych ji stáhnul atd.

Tovární nastavení a výchozí verzi Androidu beru až jako poslední možnost.

Pavel Kadečka.