3D: doska GT2560 - poskodeny MCU, vymena?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Květen 10 20:39:55 CEST 2020

Chcem poreferovat, ze odstranenie stareho MCU "nozovou" metodou sa
uspesne podarilo.

Este raz vsetkym vdaka za napad!

Na prvykrat som to zvladol za 20min aj s pripravou a naslednym ocistenim
dosky.

Lamaciemu noziku som cerstvo odlomil segment cepele, aby bol urcite
ostry. Odstrihavat to slo velmi lahko jednoduchym pritlacanim zhora hned
pri puzdre, praskalo odhadom 3-5 pinov naraz.

Na odpajkovanie pozostatkov pinov nebolo treba pinzetu. Naniesol som
tavidlo, kvapol som pajku a postupne som tu kvapku tahal po padoch. Piny
sa do nej nabalili. Vzdy novu kvapku na kazdu stranu. Na konci strany
som kvapku preniesol na hrote a utrel.

Potom som opat naniesol tavidlo a odsavacim pasikom som odsal zvysky
pajky. No a nakoniec som ispropylom umyl tavidlo.

Uz len cakam na novy MCU (ani nahradna doska este nedorazila).

miro