RE: [OT] Materiál nádrže na vodu

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Sobota Květen 9 21:41:41 CEST 2020

Tohle prodávají v různých velikostech v každém OBI a podobném marketu:

https://www.hornbach.cz/shop/Tvorba-zahrady/Nadrze-na-destovou-vodu/Sudy-na-vodu/S12305/seznam-zbozi.html

Není to řešení?

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Karel M
Sent: Saturday, May 9, 2020 9:51 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: [OT] Materiál nádrže na vodu

Zdravím,
hledám vhodný výchozí materiál na stavbu nádrže na vodu, objem 200 až 1000l kritérium je cena.
Chtěl jsem původně koupit další IBC kontejner ale cena je 2500Kč za použitý, to můžu rovnou zalévat z  obecního vodovodu, posledně jsem kupoval za 600Kč, cca 5 let nazpět. Představa byla rám z 20x20mm jäkl, výplň prkna, dovnitř fólii nebo plech nebo plexi nebo plast, slepit, svařit. Doporučíte prosím vhodný plošný materiál? Díky
Karel