Re: [OT] Materiál nádrže na vodu

Sobota Květen 9 12:46:35 CEST 2020

Otázka je, pokud to chcete dělat z jezírkové fólie, jestli opravdu
chcete nádrž, nebo by bylo možné na zahradě vykopat jezírko. Taky o tom
uvažuju, protože na zahradě mám dva 500 l sudy a když trochu víc prší,
jsou hned plné a přetékají. Na velkou zahradu je těch 1000 l nic moc.
Vlastně mě k tomu ale nic nenutí, protože mám ve studni vody dost. Jen
přítelkyně říká, že dešťová je nejlepší a voda ve studni je rezavá a
smrdí poděbradkou. Takže nevím, jestli to vadí. To jezírko by se dalo
případně využít i k úpravě té vody vze studny, pokud by dlouho nepršelo.
Pro odželezení je údajně potřeba srovnat kyselé pH na neutrální, k tomu
by měl stačit ve vodě nasypaný drcený mramor. Pak provzdušňovat, aby se
dvojmocné Fe přeměnilo na trojmocné, které se vysráží - takže by tam
byla fontánka.
Zatím mám spoustu jiných starostí a jezírko je v dlouhodobém výhledovém
plánu :-)
Anděl