Re: [OT] Materiál nádrže na vodu

Karel M a8dtljb na gmail.com
Sobota Květen 9 11:04:16 CEST 2020

No já to potřebuji koupit na Ostravsku a tady je takový divný kraj, úplný
stát ve státě, prostě v inzerátech 2500 a vejš.
Naopak je tam plno poptávek za 1500 apod.
Já mám studnu, ale má omezený přítok, musela by se vyčistit, je roubená tak
dovnitř nechci, každý den ráno z ní čerpám do zásoby, už mám vše plné.
Kdybych vyráběl nádrž jen 200l, tak bych jich samozřejmě udělal vice. Pod
1000l to skutečně nemá cenu.
Dost mě omezujou zavřené hranice, v Polsku se takové věci dají koupit
výrazně levněji, už jen ty lepidla od Soudalu jsou tam za polovinu.
Karel