Re: Termočlánky do betonu - problém?

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Sobota Květen 9 10:50:02 CEST 2020

Zdravím

No je to rodinný dům, kde mu to sousedi nevytopí (jako mě v bytovém domě).

S tím že to chceme/nechceme měřit je to těžké.
Mimochodem psal jsem že mi stačí 1°C přesnost, nikoliv desetina.

Důvod proč chci levná čidla je i ten, že teď nejsem schopen říct které
čidlo je zbytečné a které ne.

Bratr je Ing. Phd. (na rozdíl ode mě), ale několik let mi není schopen
dát zadání "elektrických" funkcí domu, abych to naplánoval.
Naopak na doktora přes beton je neobvykle manuálně zručný a podstatnou
měrou se živí jako tesař. Jen to plánování mu moc nejde :-)

Je to dřevostavba, kde se dá do zdí a podhledů dotáhnout libovolný
kabel, s jediným rozdílem a to je ta betonová podlaha.
Není prostor na to, teď vymyslet, kde to stačí a kde nestačí měřit, pak
už bude pozdě.

JL