Re: [OT] Materiál nádrže na vodu

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Sobota Květen 9 10:41:32 CEST 2020

Zdravím,
200 litrů to je jako prd.
Jako mladý kluk jsem musel v létě, pokud jsem byl na chatě,
napumpovat denně tři takové sudy na zalévání ze studny 27m hluboké.
Dobrá rozcvička.
Později jsme do vrtané studně o průměru 11cm dali holandské čerpadlo a od
osmdesátých let maká dodnes a proud vody neuvěřitelný.
Sestra dělala v Intersigmě a pan Suchochleb nám dobře poradil.
Žádnej Malyš pane Polívko ! A měl pravdu. Stálo to v té době 15 tisíc
ale stálo to za to.
Pak jsme s tátou vykopali bazén na cca 220 a možná i více hektolitrů.
Prý že dešťovka je na zalévání nejlepší.
Každé jaro byl plný a na zimu jsem musel zbytek vyčerpat bo jej deště
doplňovaly.
A táta hodně zaléval, byl to takový Bompo zahradník. Neplést s pánem z
Ústí :-D
Ten bazén byl při boku baráku a tak nám krásně chladil část sklepa kde
bylo ovoce, brambory a tak.
Hezký den,
Jindra Polívka