Re: Termočlánky do betonu - problém?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Květen 8 17:30:28 CEST 2020

Tohle se dělá tak, že se do betonu zalejou trubičky, které jsou zakončené
někde v krabicích.
Do trubiček se pak "pošle" na co si vzppmenete i když po letech potřebujete
jiný typ čidla.
Samozřejmě musí být konec trubičky zaslepený.
Naprosto ideální jsou trubičky pro trubičkový systém optiky.
Já to dělal u příbuzného, v trubičkách má všude  18B20.

Z opt. instalací tu spousty trubiček od 5-20 metrů mám k dispozici, dám za
odvoz...