[OT] Cyklo - vrzajici brzdy

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Pátek Květen 8 00:02:31 CEST 2020

Dne 07.05.2020 v 9:11 Václav Ovsík napsal(a):

> Ale jde. To má na kole žena. Tam je to zase kulové to dosednutí do toho
> držáku. Já si teda myslím, že je to na obrázku vidět. Když to povolíte,
> zkuste to trochu naklonit…

Dobrý den,

dovolím si malou odbočku - nemáte prosím někdo odkaz na aspoň přibližně
aktualizovanou mapu cyklostezek v ČR? (tedy ne cyklotras, ale stezek
vyhrazených pro kola, případně i s chodci dokupy). Nerad zacláním na
silnici s auty a manželka se na MTB trasách necítí moc dobře :-)

Díky za případné tipy

jf