Re: Plexisklo na míru

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Květen 7 12:59:12 CEST 2020

je to kruh 1090mm sila 10mm .. to je vaha jak krava z jakehokoliv
materialu a cena taky :-) kdyz se pravdepodne zapocita zbytek a ten diky
rozmeru 1090mm, je mozna do nasledujiciho pouzitelneho rozmeru 1500mm,
bude cena vlastne za neco pres 1,5m2. plexi kolem 2300,-m2 pak tedy az
3500,- + prace. a 2x je to pekna racha :-).
ale na pockani to udelaji asi ve vsech odkazech z prahy ..
na co to bude dobry, by me ze zvedavossti zajimalo.
diky.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65