[OT] Cyklo - vrzajici brzdy

Čtvrtek Květen 7 07:29:31 CEST 2020

Tak jsem zkusil vzít ráfek šmirglem, vrže to furt. Mokro včera
odpoledně nebylo, ani zima kolem nuly. Sucho, 18-20 stupňů, na
sluníčku i víc.

Na špalíkách není co seřizovat, nějaký sklon nebo tak, ty čelisti jsou
přece pevně namontované na rámu kola. Namontoval jsem je prostě tak,
aby při brzdění dolehly na ráfek, ale nějaká šikmost / rovnoběžnost s
ráfkem?

P.K.