Arduino - platnost #define

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Květen 6 17:22:15 CEST 2020

Ale ono to přece je naprosto logické.
#define se uplatní jen při překladu.
Překládáte ve svém programu knihovnu? Nepřekládáte, jen ji používáte.
Takže se #define nemá jak uplatnit.

Uplatnilo by se, kdybyste ho dal do příslušného *.h, které si ta
knihovna při překladu natahuje.
Make by pak zjistil, že se změnilo něco na čem knihovna závisí (tj. to
*.h) a znovu ji přeložil s touto změnou.
Ale když #define změníte jen ve svém programu, tak na něm ta knihovna
žádnou závislost nemá.

PL