Arduino - platnost #define

Hynek Sladký econf na centrum.cz
Středa Květen 6 16:12:37 CEST 2020

Obvykle se to dela tak, ze se projekt rozdeli do vice samostatnych
souboru, ktere se prekladaji zvlast; vysledek da dohromady linker.
#define se tam muze dostat bud pres .H soubor, ktery se nacte do vsech
souboru, ktere se samostatne prekladaji, nebo pres prikazovou radku
(napr. makefile nebo podobne nastaveni v IDE).
Je pravdepodobne, ze podobne to bude mit i to Arduino.

Z prikazove radky se pro gcc pridava bud '-DABCD', ktery je ekvivalentem
'#define ABCD 1', nebo '-DABCD=', coz je '#define ABCD'.

Hynek Sladky