[OT] Cyklo - vrzajici brzdy

Josef Dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Úterý Květen 5 13:26:57 CEST 2020

jezdím relativně dost, váhově jsem dost bezpečně pod sto, destičky měním
okometricky tak 1x za sezonu?

Vozím resin shimana, kotouče mi vydržely moc, měnil jsem je až při
výměně ráfků za lepší, a to jsem ke konci životnosti destiček nejednou
brzdil ocel na ocel..

Nemáš ten kotouč nějaký zubatý. zvlněný. nebo nějak extra vyosený brzdy?
Nejsou to takové ty kotoučové brzdy na lanko co brzdí jen z jedné strany?

JD