[OT] Cyklo - vrzajici brzdy

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 4 14:51:07 CEST 2020

Také jsem. to chtěl napsat. V podstate ty brzdy přestanou vrzat, a to byl
předmět dotazu :-)
Když jsem jako kuk dostal asi ve 12 letech Favorita, tak jsem to taky
namazal, protože to někdy řvalo tak, ze se všichni otáčeli.
No a když to pak nebrzdilo, tak jsem na to naházel jemnej píseček. Krásně
se lepil všude, kde ten olej byl.