chlazeni co2 laser trubice 60W / uzavreny system, cerpadlo ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 4 14:48:41 CEST 2020

Na tohle je to super. Nebo třeba na popisy čelních panýlků atd.
Většinou jsou i velmi přesné a s dobrou rozlišovačkou.

Pěkně by to fungovalo i na tišťáky - nastříkat obyčejnou barvou
a pak selektivně sundat.. Zkoušel jsem to i s polovodičovým
laserem, ale tam je to přece jen horší.

Takže samá pozitiva. Až na tu hnusnou cenu.

PL