OT: "skynet"

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Květen 4 02:03:59 CEST 2020

g**gle photos su praktickejsie ako drive, tak to skusim
https://photos.app.goo.gl/MLRWcMdnocS6fhDV9

dnes uplne neocakavane Starlink 3 (vypustene 29.1.2020)

bol som fotit fazu Venuse a Mesiac. Starlinky 5 a 6 nemalo byt vidno.
Starlink 6 som este vobec nevidel a 5 mali mat slabu jasnost, do toho
Mesiac.. vobec som teda Starlinky necakal.

ale pozor! uplne nahodou som nejake zazrel a bola to parada! len cca 7
kusov, ale riadne jasne!

potom doma som dohladal, ze v case mojho pozorovania (+/-3min okolo
22:00) leteli presne v zodpovedajucej drahe Starlink 3, vypustene
29.1.2020 a mali mat jasnost 2.7 - 3.0, t.j. pri Mesiaci slabo (ak
vobec) viditelne. nastastie sa im par vymklo spod predpovede a boli
krasne jasne. dokonca jedna este riadne zjasnila odrazenym svetlom! je
to na fotke.

miro